Viikon aamupalat kuvina

Päivän tärkein ateria, aamun aloitus ja yöllisen paaston lopetus: Aamupala! Minulta kyseltiin mitä ihan konkreettisesti itse syön, joten kuvien muodossa nyt konkretiaa kerrakseen! Loppujen lopuksi tästä tulikin aika normaali aamupalaviikko kaikkine erityistilanteineen, aamuhässäköineen ja poikkeuksineen. Sellaistahan se elämä nyt vaan on.

 

Maanantai: Mikropuuro desillä suklaaheraa ja lirauksella oliiviöljyä. Pakastemarjapurkki ja maitoliraus jäähdytti makuelämyksen täysin kylmäksi varmaan ihan maanantaifiiliksen kunniaksi! Koulustakaan ei myöhästytty kuin muutama minuutti!

 

Tiistai: Kannullinen smoothieta. En ihan tarkkaan enää muista, mutta kannullinen saattaa sisältää rahkaa, vadelmia, cashew-pähkinöitä, kauramaitoa ja sotkun superfood-jauheita.

 

Keskiviikko: Näkeekö aamupalasta jo, että oli vähän enemmän aikaa käytettävissä? banaani-mustaherukka-chiasiemen -smoothiebowl avokadolla ja kookosmannalla. Näitä ei aina raaskis syödä!

 

Torstai ja viikon toinen hitaampi aamu: gluteenitonta jälkiuunileipää juustolla ja avokadolla sekä lohella ja parmesaanilla plus teetä. Käytin aikuisen veto-oikeutta ja söin lapsilta salaa sohvalla ja katsoin aamuteeveetä ruuduttomana päivänä.

 


Perjantai: Hups ja oho! En ehtinyt syödä mitään! Ekat asiat mitä suuhuni laitoin oli nämä suklaat, pähkinät ja puoli litraa vettä toimistolla noin 10.30.

 

Lauantai: Oltiin yötä mökillä, jonka tarjoiluissa ja maisemassa sielu lepäilee. Aamupala on siis kasattu äidin kokoamasta aamupalabuffetista. Kupista löytyy jogurttia, mysliä, kiiviä ja saksanpähkinöitä ja lautaselta itsetehty sienivatruska. Äidit <3

 

 

Sunnuntai: En vaan saanut unta. En millään. Neljän tunnin yöunien jälkeen tuli äkkilähtö kalamarkkinoille, joten aamupala jäi taas välistä. Tämä isolla porukalla syöty upea ateria nepalilaisessa ravintolassa menköön siis trendikkäästä brunssista!

 

 

Ehkä tärkeimmän asian ja yhteenvedon viikon aamiaisista voi tiivistää yhteen sanaan: joustavuus. Joinakin päivinä aterioihin voi satsata enemmän, jotkut aamut vaativat kolmessa minuutissa juotavan pirtelön. Ja jos aamupala jonakin päivänä jää väliin, niin sitten se jää.

Yksi ateria ei tee kehoasi sairaaksi ja huonovointiseksi, eikä yksi terveellinen ateria hyvinvoivaksi ja terveeksi. Kokonaisuus ratkaisee! Hyvää tulevaa viikkoa sinulle! Syö hyvin!

0 responses on "Viikon aamupalat kuvina"

Leave a Message

Se vähän erilaisempi personal trainer
 © Ihmeliike 2017
X